fb pixelKorisnički Ugovor Oglasnog Servisa lalafo.rs

Korisnički ugovor

SADRŽAJ

 

broj 1. Korisnički ugovorhttps://lalafo.rs/

broj 2. Pravila za održavanje promocija “POSEBNA PONUDA”

broj 3. PRAVILA korišćenja PROMOTIVNIH KODOVA

Broj 1. Korisnički ugovorhttps://lalafo.rs/

 

1. Opšti uslovi

1.1.      Ovim Ugovorom se određuju uslovi korišćenja Servisa od strane korisnika https://lalafo.rs/.

1.2.      U svrhu ovog Korisničkog ugovora, sledeći termini i definicije imaju sledeća značenja:

            1.2.1.    Servis - Internet-resurs (sajt), koji se nalazi na Internetu na adresi https://lalafo.rs/, aplikacije na sajtu na osnovu različitih operativnih sistema i drugih usluga, kao i softver, dizajn (grafički dizajn) sajta, aplikacija i druge usluge, baza podataka, bilo koji odelјak (pododelјak) servisa, kao i informacija objavlјena na servisima od strane Administracije i Korisnika.

            1.2.2.    Administracija - društvo sa ograničenom odgovornošću "JALLA KLASSIFAJDS "(YALLA CLASSIFIEDS OÜ), adresa: Parnu Road 22 (Pärnu Road 22), 10141 Tallinn, Estonia, registrovano i deluje u skladu sa zakonodavstom Estonije, koje vrši administriranje Servisa i kojem pripadaju sva ekskluzivna prava svojine na Servis, i/ili lica, ovlašćena na odgovarajući način od strane društva, za upravlјanje Servisom i za pružanje usluga Korisnicima.

U pojedinim slučajevima i za pojedine usluge, Administracija može angažovati treću stranu (podizvođača) za obavljanje određenih poslova. Na primer, takav podizvođač može biti, posebno, ali ne ograničavajući se na, samostalni preduzetnik Mukhin Yurii Volodymyrovych (Ukraine, 01133, Kyiv, Lesia Ukrainka Boulevard, 11 A, apartment 21) i/ili druga lica (podizvođači) propisno ovlašćena od strane Administracije za pružanje usluga Korisnicima prilikom korišćenja Servisa u skladu sa ovim Ugovorom.

            1.2.3.    Korisnik - svako poslovno sposobno fizičko ili pravno lice koje je prihvatilo uslove ovog ugovora i koristi usluge Servisa.

Na osnovu člana 5n Uredbe br. 833/2014 Saveta Evropske Unije od 31. Jula 2014. (са изменама и допунама 17.12.2022.) o restriktivnim merama u vezi sa akcijama Rusije koje destabilizuju situaciju u Ukrajini, Korisnici i druge strane  Servisa ne mogu biti:

  • vlada Rusije (RF);
  • pravna lica, organizacije ili tela osnovana (registrovana) u Ruskoj Federaciji;
  • Predstavnici i/ili druge strane gore navedenih lica koje deluju u njihovom interesu.

Zabrana se odnosi na sve usluge (uključujući usluge oglašavanja) i robu navedenu u  Pravilnicima.

            1.2.4.    Korisnički račun (account) je skup podataka i postavki okruženja Korisnika, instaliranih (postavlјenih) od strane samog Korisnika. Svaki Korisnik ima pravo da ima samo jedan korisnički račun.

            1.2.5.    Lična informacije Korisnika - podaci ili skup informacija o Korisniku, koje Korisnik navede o sebi samostalno prilikom registracije ili u procesu korišćenja Servisa, uklјučujući lične podatke Korisnika, informaciju koja se automatski prenosi Administraciji u procesu korišćenja Servisa, uklјučujući IP adresu, informaciju iz kolačića (cookie), informacije o pregledaaču Korisnika i druge podatke o Korisniku.

            1.2.6.    Materijali - svaka informacija/sadržaj objavljena od strane Korisnika ili Administracije na Servisu.

            1.2.7.    Spam - masovne, neovlašćene poštanske i druge pošiljke reklamne, informacione, agitacione ili druge prirode, koje korisnik ne očekuje.

            1.2.8.    Roba - proizvodi, poslovi, usluge, materijalno-tehnički resursi, kao i drugi materijalni i nematerijalni objekti.

            1.2.9.    Ugovorne strane su Administracija i Korisnik.

            1.2.10.  Platne usluge - usluge koje Servis pruža Korisniku (Naručiocu) uz naknadu, na način propisan ovim Ugovorom, kao i Ugovorom-ponudom za pružanje platnih usluga.

            1.2.11.  Naručilac - Korisnik Servisa koji je naručio Platne usluge, pod uslovima predviđenim ovim Ugovorom, kao i Ugovorom-ponudom za pružanje platnih usluga ili prema posebnim individualnim ugovorima, zaklјučenim između Servisa i Naručioca.

            1.2.12.  Verifikacija je provera korisnika, koja se vrši unosom u odgovarajuće polje na stranici za verifikaciju posebnog verifikacionog koda poslatog od strane Administracije u SMS poruci na broj telefona naveden od strane korisnika na stranici za verifikaciju.

1.3.      Svi pojmovi i termini koji se koriste u ovom Korisničkom ugovoru, koji nisu navedene u tački "Termini i definicije", biće tumačeni u skladu sa značenjem koje proizilazi iz teksta Korisničkog ugovora. U slučaju bilo kakvih neslaganja u vezi sa tumačenjem termina ili definicija koje se koriste u Korisničkom ugovoru, primenjivaće se tumačenje koje odredi Administracija.

1.4.      Upotreba materijala i usluga Servisa regulisana je normama važećeg zakonodavstva, kao i ovim Ugovorom.

1.5.      Ovaj Ugovor se smatra javnom ponudom.

1.6.      Koristeći usluge Servisa, Korisnik se pridružuje ovom Ugovoru (prihvata ga) i prihvata njegove uslove i obaveze da se pridržava uputstva za korišćenje usluga Servisa.

1.7.      U slučaju korišćenja Servisa u ime kompanije, takva kompanija prihvata ovaj Ugovor i njegove uslove.

1.8.      U slučaju da se Korisnik ne slaže sa uslovima ovog Ugovora, Korisnik je dužan da odustane od pristupa Servisu i prestane da koristi usluge Servisa.

1.9.      Administracija ovim nudi Korisnicima usluge za postavlјanje i pretraživanje oglasa koristeći usluge Servisa.

1.10.     Pružanje pojedinačnih usluga može biti regulisano posebnim pravilima i/ili sporazumima (ugovorima), uklјučujući i ponude.

1.11.     Korisnik prihvata odredbu da svi materijali i usluge Servisa ili bilo kog njihovog dela mogu biti popraćeni reklamom. Korisnik se slaže da Administracija ne preuzima nikakvu odgovornost i nema nikakvu obavezu u vezi sa takvom reklamom. Korisnik odustaje od bilo kakvih zahteva prema Administraciji u vezi sa takvom reklamom.

1.12.     Registracija na Servisu je dobrovolјna. U slučaju registracije na Servisu, Korisnik dobija pristup dodatnim uslugama. Administracija zadržava pravo da, u bilo kom trenutku, zahteva od Korisnika da potvrdi podatke koje je naveo prilikom registracije i da zatraži prateću dokumentaciju.

1.13.     SMS verifikacija. Administracija ima pravo da SMS verifikacijom verifikuje korisnika bilo kada. Ukoliko korisnik ne prođe verifikaciju, Administracija ima pravo da zabrani ili ograniči mogućnost korišćenja Usluge, odnosno objavljivanje, uređivanje, ažuriranje oglasa itd. Izbor korisnika za verifikaciju vrši Administracija po sopstvenom nahođenju. Svi korisnici koji su verifikovani putem SMS verifikacije mogu koristiti svoj broj telefona za ulaz na svoj Lični Nalog / Nalog koristeći lozinku navedenu tokom registracije.

Administracija ima pravo, po sopstvenom nahođenju, da spreči verifikaciju korisnika koji koriste brojeve određenih telekomunikacionih operatera (na primer, inostranih mobilnih operatera, operatera virtuelnih brojeva, CDMA operatera itd.)

1.14.     Korisnik ima pravo da koristi usluge Servisa koristeći isklјučivo svoju elektronsku adresu i lozinku, koja takođe omogućava korišćenje sredstava u Novčaniku. Korisnik se obavezuje da će čuvati svoju lozinku u tajnosti i odgovoran je za postupke povezane sa njenom upotrebom i sigurnošću, kao i za radnje koje se obavlјaju na ličnom Korisničkom računu. U slučaju da Korisnik ima razloga da sumnja na neovlašćeni pristup svom Korisničkom računu, Korisnik se obavezuje da samostalno promeni svoju lozinku.

1.15.     Administracija ima pravo da koristi posebna tehnička rešenja za proveru ispravnosti informacija koje Korisnici navode prilikom registracije i/ili autorizacije.

1.16.     Administracija ne može garantovati da je Korisnik zaista onaj za koga se predstavlja, kao i da je tačna informacija koju je naveo Korisnik prilikom registracije na Servisu.

1.17.     Korisniku se preporučuje da komunicira sa drugim korisnicima Servisa, koristeći sve alate dostupne na Servisu.

1.18.     Administracija zadržava pravo da po sopstvenom nahođenju prekine pristup uslugama Korisniku koji krši uslove ovog Ugovora.

1.19.     Administracija ima pravo da ograniči ili prekine pristup Korisnika u slučaju kršenja prava drugih lica ili kršenja važećeg zakonodavstva, kao i iz drugih razloga po sopstvenom nahođenju.

1.20.     Korisnik čiji je pristup uslugama zabranen, ili čije su informacije prestale da budu važeće, nema pravo da se ponovo registruje bez posebne dozvole Administracije. Takav Korisnik takođe nema pravo da koristi podatke o registraciji drugog Korisnika za pristup Servisu i njegovim uslugama.

 

2. Korišćenje Servisa. Postavlјanje oglasa

2.1.      Administracija daje pravo za postavlјanje oglasa na Servisu svim Korisnicima koji su se registrovali na Servisu.

2.2.      Korisnik se slaže da ne preduzima radnje koje se mogu smatrati kršenjem zakonodavstva ili normi međunarodnog prava, uklјučujući i intelektualnu svojinu, autorska prava i/ili srodna prava, kao i bilo kakve radnje koje dovode ili mogu dovesti do kršenja normalnog rada Servisa.

2.3.      Sve transakcije u vezi sa Robom zaklјučuju se direktno između Korisnika. Administracija nije učesnik i/ili posrednik transakcija izvršenih od strane Korisnika preko Servisa. Administracija ne kontroliše i nije odgovorna za takve transakcije (uklјučujući dostupnost Robe, njihov kvalitet i isporuku).

2.4.      Komentari, poruke, kao i drugi zapisi Korisnika na Servisu ne smeju biti u suprotnosti sa zahtevima zakonodavstva i opšte prihvaćenim normama morala i etike.

2.5.      Korisnik je upozoren da Administracija nije odgovorna za njegovu posetu i korišćenje spolјnih resursa i linkova koji se mogu nalaziti na Servisu. Administracija nije odgovorna za sadržaj oglasa, linkova na drugim resursima i za druge informacije navedene u opisu oglasa.

2.6.      Kako bi Administracija stekla pravo na objavlјivanje oglasa, podataka i informacija koje pruža Korisnik, Korisnik daje Administraciji neopozivo, neekskluzivno, svuda važeće i na neodređeno vreme pravo korišćenja, distribucije, objavlјivanja, sakuplјanja, obrade, prikazivanja, kopiranja, dupliciranja, reprodukcije podataka, slika, fotografija, video i audio materijala, baza podataka, publikacija kao i svih drugih informacija koje Korisnik prezentira na svim poznatim ili nepoznatim nosačima informacija. Gore navedena prava se daju Administraciji besplatno. Korisnik daje pravo na pristup informacijama koje je objavio svim Korisnicima Servisa. U ovom slučaju, Korisnik zadržava sva prava intelektualne svojine na materijale koji je objavio na Servisu.

2.7.      Administracija nije odgovorna za kršenje prava trećih lica u vezi sa pružanjem bilo koje informacije i podataka koji Korisnik objavljuje na Servisu.

2.8.      Korisnik Servisa se obavezuje da će objavljivati oglase u skladu sa uputstvima Servisa i navoditi tačne i potpune informacije o Robi i uslovima njene prodaje. Korisnik je dužan da proveri informacije o Robi koje su navedene u oglasu i, u slučaju otkrivanja netačnih ili nepotpunih podataka, da ispravi ili dopuni potrebne podatke u oglasu.

2.9.      Postavlјanjem oglasa s Robom, Korisnik garantuje i potvrđuje da ima pravo da u vezi takve Robe vrši radnje navedene u oglasu.

2.10.     Korisnik garantuje i potvrđuje da ima sva potrebna prava, licence, dozvole za Robu, informacije i podatke, uklјučujući sve patente, robne marke, komercijalne tajne, prava intelektualne svojine ili da ima odgovarajuću pismenu saglasnost, licencu ili dozvolu trećih lica za korišćenje njihovih imena, slika ili drugih objekata.

Prilikom objavljivanja oglasa sa ponudama Robe koja podleže licenciranju ili podleže drugim dozvolama, u tekstu oglasa potrebno je navesti broj licence/dozvole i ime organa koji je izdao takvu licencu/dozvolu.

2.11.     Servis ima pravo da zatraži od Korisnika dokumentaciju i/ili dodatne informacije koje potvrđuju podatke u vezi sa oglašenom Robom ili su u vezi sa podacima koje je naveo Korisnik. Servis ima pravo zadržati objavlјivanje dok se ne dostavi takva dokumentacija ili informacija.

2.12.     Korisnik ima pravo realizovati pomoću Servisa bilo koju Robu koja mu pripada, osim predmeta povučenih iz civilnog prometa, a takođe ako Korisnik ima posebnu dozvolu, u slučaju da se takva dozvola zahteva u skladu sa zakonodavstvom, a takođe pri uslovu pridržavanja važećih pravila korišćenja na Servisu. Korisnik se obavezuje da će na zahtev Administracije obezbediti takvu posebnu dozvolu.

2.13.     Da bi se održao visok kvalitet usluga Servisa, Administracija zadržava pravo da ograniči broj aktivnih oglasa Korisnika na Servisu, kao i da ograniči radnje Korisnika na Servisu.

2.14.     Opis Robe navedene u oglasu od strane Korisnika je Uslov za prodaju ove Robe.

2.15.     Uslovi isporuke moraju biti uklјučeni u Opis Robe navedene u oglasu.

2.16.     Uslovi realizacije Robe koji su navedeni u oglasu, kao i drugi uslovi oglasa, ne smeju biti u suprotnosti sa važećim zakonodavstvom i ovim Ugovorom, kako u vreme objavlјivanja oglasa, tako i u budućnosti. U slučaju da bilo koji uslov oglasa postane ili bude prepoznat kao onaj koji nije u skladu sa zakonodavstvom ili ovim Ugovorom kao rezultat izmena u važećem zakonodavstvu i/ili u ovom Ugovoru, takvi uslovi ili takav oglas mora biti dopunjen ili modifikovan od strane Korisnika na način koji eliminiše bilo kakve neusklađenosti. U slučaju da Korisnik ne može da izvrši odgovarajuće izmene, takav oglas mora da bude udaljen. Ako se pojave slučajevi navedeni u ovom stavu, Administracija zadržava pravo da, bez prethodnog obavještavanja Korisnika, izvrši radnje na uređivanju ili udaljavanju takvih oglasa.

2.17.     Na Servisu je zabranjeno oglašavanje Robe čije objavlјivanje krši važeće zakonodavstvo ili je suprotno opšte prihvaćenim moralnim standardima, uvredlјivo je ili neprimereno, a takođe krši prava trećih lica. Korisnik je dužan da obezbedi da ponuda Robe ne krši postojeće zakonodavstvo i uslove ovog Ugovora. Spisak Robe i usluga koje su zabranjene za oglašavanje na Servisu, utvrđuje se pravilima za objavlјivanje oglasa na Servisu i dostupan je u odelјku "Kako prodati" na ovom linku https://lalafo.rs/page/how-to-sell.

2.18.     Korišćenje platnih usluga ne garantuje da oglas neće biti blokiran od strane Administracije ako su prekršeni uslovi ovog Ugovora. U slučaju kršenja pravila za postavlјanje oglasa, novčana sredstva za plaćene usluge neće se vratiti.

2.19.     U oglasu je zabranjeno ostavljati linkove na stranice internet sajtova koji sadrže ponude za prodaju, korišćenje ili druge informacije o robama i uslugama.

2.20.     Korisnik se obavezuje da neće pružati podršku ili širiti informacije o uslugama koje nude:

2.20.1.        drugi maloprodajni objekti, online aukcije i/ili online prodavnice;

2.20.2.        drugi servisi koje nude robu i usluge objavlјene na Servisu, za istu ili nižu naknadu;

2.20.3.        drugi servisi koje nude robu i usluge zabranjene za prodaju na Servisu.

2.21.     Korisnik se obavezuje da neće koristiti automatske programe za pristup Servisu bez pismene dozvole Administracije. Zabranjeno je korišćenje kompjuterskih programa koji omogućavaju postavljanje oglasa, zaobilazeći uobičajeni postupak za postavlјanje oglasa, bez pismenog odobrenja Administracije.

2.22.     Pored toga, Korisnik se obavezuje:

2.22.1.        da neće preduzimati nikakve radnje koje bi mogle dovesti do velikog opterećenja infrastrukture Servisa;

2.22.2.        da neće kopirati, reproduktovati, menjati, distribuirati ili davati javnosti bilo koju informaciju sadržanu na Servisu bez prethodnog pismenog odobrenja Administracije;

2.22.3.        da neće ometati rad Servisa, a takođe, neće ometati delovanje automatskih sistema ili procesa, sa cilјem da se spreči ili ograniči pristup Servisu;

2.23.     Korisniku je zabranjeno pružanje informacija koje krše ovaj Ugovor ili prava trećih lica. Podaci (informacije) koje je naveo Korisnik i njegove radnje na Servisu ne smeju:

2.23.1.        biti lažne, netačne ili dovoditi u zabludu;

2.23.2.        sadržavati vulgarne ili uvredlјive izraze;

2.23.3.        omogućavati prevaru, obmanu ili zloupotrebu poverenja;

2.23.4.        dovoditi do transakcija sa ukradenim ili krivotvorenim predmetima;

2.23.5.        kršiti ili ugrožavati imovinu trećeg lica, negovu komercijalnu tajnu ili njegovo pravo na privatnost;

2.23.6.        sadržavati informacije koje vređaju nečiju čast, dostojanstvo ili poslovnu reputaciju;

2.23.7.        sadržavati lične ili identifikacione podatke o drugima licima bez izričite saglasnosti tih lica;

2.23.8.        sadržavati klevetu ili pretnje bilo kome;

2.23.9.        pozivati na izvršenje zločina, kao i podsticanje međuetničkih sukoba;

2.23.10.      omogućavati, podržavati ili podsticati terorističke i ekstremističke aktivnosti;

2.23.11.      biti nepristojni ili imati pornografski karakter;

2.23.12.      sadržavati kompjuterske viruse, kao i druge računarske programe, usmerene, uključujući, na nanošenje štete, neovlašćeni upad, tajno prisvajanje podataka bilo kog sistema, ili samog sistema, ili njegovog dela, ili ličnih podataka ili drugih podataka (uklјučujući podatke Servisa);

2.23.13.      nanositi štetu maloletnicima;

2.23.14.      sadržavati informacije o uslugama koje se smatraju nemoralnim, kao što su, ali ne ograničavajući se, prostitucija ili drugi oblici koji su u suprotnosti sa normama morala ili zakona;

2.23.15.      sadržavati linkove ili informacije o sajtovima koji su konkurencija sa uslugama Kompaniji;

2.23.16.      sadržavati informacije koje predstavlјaju "spam", "pisma sreće", "šeme piramida" ili nepoželјenu ili lažnu komercijalnu reklamu;

2.23.17.      sadržavati materijale isklјučivo reklamne prirode bez ponude određene robe ili usluge;

2.23.18.      kršiti intelektualna prava trećih lica, pravo na lični identitet građanina, i druga prava trećih lica;

2.23.19.      na neki drugi način kršiti postojeće zakonodavstvo.

2.24.     Korisniku je zabranjeno koristiti imena Korisnika koja su slična imenima drugih Korisnika, u svrhu lažnog predstavlјanja i pisanja poruka u njihovo ime.

2.25.     Korisniku je zabranjeno postavlјanje oglasa na Servisu, izvršavanje ili ispunjavanje transakcija korišćenjem usluga Servisa, koje mogu dovesti do kršenja važećeg zakonodavstva od strane Servisa i/ili Korisnika.

2.26.     Administracija ima pravo da reklamira proizvod, čiji je oglas postavlјen na Servisu na drugačiji način od onog koji je odredio Korisnik, ali ne pogoršavajući ga prilikom oglašavanja.?

2.27.     Administracija ima pravo da premešta, završava ili produžava vreme prikazivanja bilo koje Robe iz tehničkih razloga, koji su kontrolisani ili su nekontrolisani od strane Servisa.

2.28.     Administracija ima pravo prestati sa prikazivanjem bilo kojeg oglasa u bilo kom trenutku iz razloga koji krše pravila navedena u ovom Ugovoru, kao i iz razloga koji krše prava drugih Korisnika ili krše važeće zakonodavstvo, kao i iz drugih razloga. Administracija takođe može blokirati ili ukloniti lični Korisnićki račun (account) odgovarajućeg Korisnika zbog kršenja pravila navedenih u ovom Ugovoru.

2.29.     Administracija ima pravo uređivati oglase, premeštati ih u druge rubrike, kao i obavlјati bilo koje druge radnje s oglasima Korisnika u skladu sa zakonodavstvom.

2.30.     Administracija ima pravo zabraniti postavljanje (objavlјivanje) oglasa bez navođenja razloga.

2.31.     Zahtevi za registraciju oglasa su objavljeni u pravilima za objavlјivanje oglasa na Servisu u odelјku "Kako prodati" preko linka https://lalafo.rs/page/how-to-sell.

2.32.     Korisnik ima potpunu i isklјučivu odgovornost za sadržaj oglasa (i druge informacije koje je Korisnik objavio na Servisu) u skladu sa važećim zakonodavstvom.

 

3. Platne usluge.

3.1.      Korisnici mogu naručiti Platne usluge na Servisu.

3.2.      Informacije o vrstama, karakteristikama, ceni i načinu naručivanja Platnih usluga navedene su u Ugovoru-ponudi za pružanje platnih usluga objavlјenih na linku https://lalafo.rs/page/user-agreement. Informacija se takođe može nalaziti na linku https://lalafo.rs/page/paid-features i/ili u Korisničkom računu i/ili se nalazi na drugim stranicama Servisa, a takođe se može dodatno saznati od strane Administracije preko kontakata navedenih na Servisu.

3.3.      Platne usluge pruža Administracija na osnovu ovog Ugovora, kao i na osnovu Ugovora-ponude za pružanje platnih usluga, koje se nalaze na linku: https://lalafo.rs/page/user-agreement.

3.4.      Novčanik je alat pomoću kojeg Korisnik Servisa može dobiti informacije o ostatku sredstava Korisnika, kao i o istoriji kupovine od strane Korisnika Servisa. Novčanik Korisnika nije elektronsko sredstvo plaćanja, koje je namenjeno za plaćanje bez otvaranja bankovnog računa ili za plaćanje elektronskim novcem.

Korisnik može dopuniti novčanik na bilo koji za njega pogodan način, koji je objavljen na Servisu.

Sredstva navedena u novčaniku Korisnika nisu priznata i ne mogu se koristiti kao sredstva plaćanja za robu / usluge drugih organizacija, kao i za robu/usluge drugih Korisnika Servisa.

Servis ne vrši operacije dopunjavanja, čuvanja i prenosa elektronskih novčanih sredstava direktno uz pomoć novčanika Korisnika. Takve usluge se pružaju posebnim Korisnicima (banke ili platni servisi), sa kojima je Servis potpisao odgovarajuće ugovore i koji imaju sve potrebne dozvole i licence za obavlјanje ove vrste delatnosti u skladu sa važećim zakonodavstvom. Prilikom popunjavanja računa od strane Korisnika ili vršenja drugih radnji sa novčanim sredstvima Korisnika, Servis automatski upućuje Korisnika na web stranice takvih platnih servisa.

U odgovarajućim slučajevima, prikuplјanje i obrada ličnih podataka Korisnika (uklјučujući podatke o bankovnim računima Korisnika, njegovim bankovnim (platnim) karticama) regulisaće se pravilima o privatnosti takvih platnih servisa, a ne ovim pravilima Politike privatnosti. Servis ne prikuplјa, ne čuva ili na drugi način ne obrađuje podatke o bankovnim računima Korisnika, podatke o njegovim bankovnim (platnim) karticama i drugim finansijskim podacima Korisnika, banaka i platnih sistema (osim podataka navedenih u Korisničkom ugovoru Servisa i ovim pravilima Politike privatnosti).

Korisnik je lično odgovoran za otkrivanje trećim licima informacija, navedenih u novčaniku Korisnika, kao i drugih ličnih informacija.

3.5.      Automatsko obnavljanje Plaćene usluge (Auto-obnavljanje).

3.5.1.      Novčanik.

Nakon isteka roka važenja Platne usluge, koju je aktivirao Korisnik, Servis automatski produžava pružanje takve Platne usluge ako je opcija automatskog produženja izabrana na odgovarajućoj stranici Korisničkog računa. Prilikom automatskog produženja Platne usluge, Servis automatski naplaćuje iznos iz novčanika Korisnika u visini cene Platne usluge koju izabrao Korisnik. Automatsko produženje vrši se sledećeg dana, nakon isteka roka važenja Platne usluge, za koju je Korisnik aktivirao takvu uslugu. Sledeće produženje Platne usluge vrši se za iste rokove važenja i pod istim uslovima za koje je usluga bila aktivirana. Broj produženja nije ograničen i vrši se sve dok se ne utroše sva sredstva sa bilansa novčanika Korisnika, ili dok se opcija automatskog produženja ne deaktivira. Ako u vreme produženja Platne usluge nema sredstava na bilansu novčanika za produženje roka pružanja Platne usluge koju je izabrao Korisnik, usluga se produžava na rok srazmerno iznosu sredstava koja se nalazi na bilansu novčanika Korisnika. Nakon što su potrošena sva sredstava, Platna usluga se deaktivira.

Korisnik ima pravo da u bilo kom trenutku isključi opciju automatskog produženja Platne usluge putem deaktivacije odgovarajuće opcije na stranici Platne usluge. U tom slučaju, nakon što Korisnik isključi opciju automatskog produženja, Platna usluga će se aktivirati do isteka roka važenja poslednje aktivacije Platne usluge.

U slučaju automatskog produženja Platne usluge, Servis ni na koji način ne skida sredstva sa bankovnih kartica i / ili bilo kojih računa Korisnika. Automatsko produženje Platne usluge vrši se isklјučivo na račun sredstava koja se nalaze na bilansu novčanika Korisnika koji se nalazi na Servisu.

3.5.2.      "Pretplata" - Automatska dopuna Novčanika.

Korisniku se pruža mogućnost (gde je primenljivo) da omogući uslugu Pretplate.

Omogućavanje usluge "Pretplata" vrši se na odgovarajućoj stranici za plaćanje.

Plaćanje u okviru usluge "Pretplata" vrši se automatskim povlačenjem sredstava sa računa bankovne kartice Korisnika poslednjeg dana plaćenog perioda trajanja Plaćene usluge.
Informacije o datumu sledećeg povlačenja sredstava za troškove Plaćene usluge ("Pretplata") mogu biti navedene u podešavanjima "Pretplate" ili na drugim stranicama Usluge.
Prilikom plaćanja "Pretplate", Korisnik će primiti obaveštenje o automatskom povlačenju sredstava.

Ukoliko je moguće korišćenje nekoliko bankovnih kartica (gde je primenljivo), Korisnik određuje redosled (prioritet) kartica za naplatu. Sredstva se povlače sa računa bankovne kartice izabranog od strane Korisnika kao prioritet. Ukoliko nema sredstava na prioritetnom bankovnom računu, povlačenje sredstava biće izvršeno sa bankovnog računa koji je sledeći po redosledu.

Prilikom plaćanja "Pretplate", Korisnik je dužan da koristi samo bankovnu karticu koju poseduje, i u vezi sa kojom je zaključen odgovarajući ugovor između banke i Korisnika. Ukoliko Korisnik svesno koristi bankovnu karticu drugog pojedinca, isključivo snosi odgovornost za štetu koja je / može biti nanesena pravnom vlasniku kartice kao rezultat gore navedenih radnji Korisnika.

Sredstva se ne povlače sa bankovne kartice u sledećim slučajevima:

-            Ukoliko račun bankovne kartice nema dovoljno sredstava za plaćanje "Pretplate";

-            Prilikom omogućavanja "Pretplate", utvrđeno da je bankovna kartica navedena od strane Korisnika blokirana;

-            Poslovanje na računu bankovne kartice je suspendovano (nije sprovedeno) u slučajevima utvrđenim zakonom ili sporazumom o izdavanju i održavanju kartice.

U slučaju gubitka / zamene bankovne kartice, Korisnik je dužan da odmah obavesti Administraciju kako bi onemogućio opciju "Pretplata", kao i pružio podatke o novoj bankovnoj kartici. Pismena izjava koju je Administracija primila od strane Korisnika u vezi sa gubitkom bankovne kartice osnova je za obustavljanje transakcija sa izgubljenom bankovnom karticom.

Korisnik ima pravo da u bilo kom trenutku onemogući uslugu Pretplate otkazivanjem Plaćene Usluge, ili kontaktiranjem korisničke podrške Servisa, kao i onemogućavanjem odgovarajuće opcije na stranici Servisa (ukoliko je primenljivo).

U ovom slučaju, nakon što korisnik onemogući uslugu, Plaćena usluga će biti aktivna do isteka poslednje "Pretplate", osim ukoliko je Korisnik odbio da mu se pruži Plaćena usluga.

Usluga "Pretplata" može biti onemogućena od strane Administracije u bilo kom trenutku bez prethodnog obaveštavanja Korisnika.

 

4. Kommikacija

4.1.      Korisnik razume, prihvata i saglasan je da Administracija zadržava pravo da šalјe e-mailove i/ili kratke poruke (SMS poruke) na e-mail adrese ili telefonske brojeve Korisnika koje su oni naveli (uklјučujući i nakon što Korisnik prestane da koristi Servis).

4.2.      Poruke Servisa mogu se objaviti na Servisu.

4.3.      Pri tome korisnik razume, prihvata i slaže se da takva pisma i poruke mogu biti, ali, ne ograničavajući se na: ponude za zaklјučivanje transakcije od drugih Korisnika, ponude i poruke drugog informacionog i/ili reklamnog karaktera i ostale poruke. Korisnik razume, prihvata i slaže se da takve poruke i/ili njihovi pojedinačni delovi mogu biti reklamnog karaktera, a takođe mogu sadržavati i reklamne, informativne i druge oglase.

4.4.      Poruke objavlјene na Servisu smatraju se dostavlјenim Korisniku od momenta njihovog objavlјivanja.

4.5.      Administracija nije odgovorna za upotrebu obrasca za slanje poruka, postavlјenog na Servisu, od strane drugih Korisnika i/ili automatizovanih sistema (robota).

4.6.      Administracija nije odgovorna kada drugi Korisnici i/ili roboti koriste telefonske brojeve i adresa e-pošte koje je Korisnik postavio na stranice Servisa.

4.7.      Korisnik potvrđuje da Administracija ima pravo prenositi adrese e-pošte i telefonske brojeve trećim licima radi slanja pisama i poruka Korisnicima.

4.8.      Korespondencija Korisnika sa Administracijom ili moderatorima Servisa ostvaruje se putem elektronskog poštanskog sandučeta, čija je adresa navedena na Servisu, kao i putem drugih sredstava komunikacije.

Корисници потврђују да се све поруке и обавештења такође сматрају извршеним ако се такве поруке и обавештења шаљу интерном систему за размену порука Сервиса.

Поруке послате у интерном систему за размену порука Сервиса сматрају се испорученим Кориснику уредно и у исправном облику иу складу са условима овог Уговора од дана достављања на налог одговарајућег Корисника.

4.9.      Korisniku je zabranjeno ostavlјati na Servisu bilo kakve komentare, rasprave i druge zapise o postupcima moderatora i Administracije (uklјučujući, ali ne ograničavajući se na one koje imaju uvredlјiv karakter). U suprotnom, Administracija Servisa ima pravo da blokira ili izbriše Korisnički račun (account) takvog Korisnika.

4.10.     Korisnik, u bilo kom trenutku, može odbiti da prima poruke na svoj broj telefona ili e-mail adresu slanjem odgovarajućeg zahteva.

 

5. Intelektualna svojina

5.1.      Celokupnost programa, podataka, zaštitnih znakova, predmeta autorskih prava i drugih objekata koji se koriste na Servisu je intelektualno vlasništvo njegovih zakonskih vlasnika autorskih prava i zaštićeno je zakonodavstvom o intelektualnom vlasništvu, a takođe i relevantnim međunarodnim pravnim ugovorima i konvencijama.

5.2.      Administracija je ekskluzivni vlasnik imena domena na kome se nalazi web stranica, same web stranice, mobilnih aplikacija, baza podataka kreiranih od strane Servisa (uklјučujući baze podataka Korisnika Servisa), kao i celokupnog Servisa i svih softvera Servisa.

5.3.      Prilikom preuzimanja softvera, Administracija daje Korisniku ličnu besplatnu neekskluzivnu licencu za korišćenje softvera, bez prava da ga prenese trećim licima.

5.4.      Ova licenca je namenjena isklјučivo za pružanje Korisniku mogućnosti korišćenja usluga Servisa i dobijanja koristi od njih, u skladu sa funkcijama Servisa.

5.5.      Zabranjeno je kopiranje, izmena, distribucija, prodaja (realizacija), promena ili davanje u zakup objekata intelektualnog vlasništva (Servisa) Administracije (uklјučujući softver) u celini ili delimično, a takođe "hakovanje" ili pokušavanje dobivanja izvornog koda softvera bez pismenog odobrenja Administracije. Svaka upotreba elemenata, simbolike, tekstova, grafičkih slika, programa, baza podataka i drugih objekata koji su deo Servisa i pripadaju Administraciji, osim dozvolјenog u skladu sa ovim Ugovorom, bez dozvole Administracije ili drugog zakonskog nosioca prava, je nezakonita i može prouzrokovati sudsko razmatranje i pozivanja kršitelјa na građansku, administrativnu i krivičnu odgovornost u skladu sa zakonodavstvom.

 

6. Ograničenje odgovornosti. Viša sila

6.1.      Sve informacije (uklјučujući lične podatke), koje Korisnik objavljuje na Servisu, postavljene su radi realizacije njegove Robe. Korisnik je jedini odgovoran za ispravnost unosa teksta, unosa podataka i ispravnost popunjavanja odgovarajućih formulara.

6.2.      Korisnik objavlјuje određene podatke o sebi isklјučivo u sopstvenim interesima, uklјučujući radi lakšeg uspostavlјanja komunikacije sa drugim Korisnikom i/ili za identifikaciju Korisnika.

6.3.      Objavlјivanjem podataka o sebi, Korisnik razume i slaže se da su tako objavlјene informacije na Servisu javno dostupne, odnosno da su dostupne za pregled svakom posetiocu ili Korisnicima Servisa.

6.4.      Korisnik razume i preuzima sve rizike povezane sa prevarama na Internetu, a takođe sa objavljivanjem informacija od strane Korisnika, uklјučujući, ali ne ograničavajući se na: rizik od toga da se adrese e-pošte nađu u spiskovima za slanje spam poruka, rizik da se adresa e-pošte nađe kod različitih vrsta prevaranata, rizik da se telefonski broj nađe kod SMS spamera i/ili SMS prevaranata i druge rizike koji proizilaze iz takvog objavljivanja informacija.

Podsetnik za korisnike i posetioce Servisa o mogućim prevarama objavlјen je na linku https://lalafo.rs/page/how-to-sell.

6.5.      Administracija nije organizator transakcija u vezi sa Robom, posrednikom, kupcem ili prodavcem.

6.6.      Servis nije odgovoran za izvršavanje i ispunjenje (realizaciju) transakcija od strane Korisnika Servisa, za gubitke, izgublјeni profit, prihode, finansijske i druge gubitke, stvarne, indirektne ili kaznene gubitke nastale kao rezultat transakcija ili kao rezultat nezakonitih radnji bilo kog lica.

6.7.      Koristeći usluge Servisa, Korisnik potvrđuje svoju saglasnost sa činjenicom da on koristi Servis na vlastitu odgovornost i rizik, snosi sve rizike u vezi sa korišćenjem oglasa postavlјenih na Servisu.

6.8.      Servis je alat koji omogućava Korisnicima da objavljuju oglase u vezi sa Robom, prodajom i/ili kupovinom koja je dozvolјena zakonom, ovim Ugovorom i drugim pravilima korišćenja Servisa.

6.9.      Administracija ne proverava uvek oglase objavljene od strane Korisnika, zbog čega se van kontrole Servisa nalaze kvalitet, sigurnost, zakonitost i usaglašenost Robe sa njenim opisom, kao i mogućnost prodavca da proda a kupca da kupi Robu.

6.10.     Administracija ne može kontrolisati verodostojnost informacija koje Korisnici objavlјuju u oglasima.

6.11.     Korišćenjem Servisa, Korisnik potvrđuje pristanak na činjenicu da koristi Servis na sopstveni rizik i na opasnost “Kakva jeste”. Korisnik procenjuje i snosi sav rizik povezan sa korišćenjem informacija i oglasa objavljenih na Servisu. Administracija, uključujući njeno rukovodstvo, članove osoblja i agente, ne snosi nikakvu odgovornost za sadržaj oglasa i informacije objavljene na Servisu, kao ni za bilo koji gubitak ili štetu nastalu upotrebom oglasa, podataka i informacija objavljenih na Servisu.

6.12.    Administracija, njeno rukovodstvo i članovi osoblja, kao i korisnička podrška Servisa, ne snose nikakvu odgovornost za sadržaj bilo kojih poruka (uključujuću i one koje su Korisnici primili u poštansko sanduče i/ili putem mobilnog telefona, kao i putem raznih mesendžera i servisa za slanje poruka trećeg lica) koje Korisnik prima usled upotrebe Korisnikovih informacija postavljenih na Servisu od strane trećeg lica, kao i za bilo koju drugu upotrebu Korisnikovih informacija i za bilo koji gubitak ili štetu uzrokovanu upotrebom takvih informacija. Korisnik je jedini odgovoran za upotrebu podataka i informacija sadržanih u takvim porukama.

6.13.     Korisnik razume da sam fakt objavljivanja oglasa na Servisu nije garancija da je ponuda, prodaja i/ili kupovina bilo kog proizvoda važeća i zakonita. Odluku o izvršenju transakcije Korisnik donosi samostalno.

6.14.     Ukupna odgovornost Servisa za bilo kakva potraživanja ograničava se na iznos koji Korisnik plaća za korišćenje usluga Servisa ili (po nahođenju Servisa) ponovnim pružanjem ovih usluga Korisniku, u meri koja je dopuštena zakonodavstvom.

6.15.     Korisnik se slaže da sve sporove između Korisnika i drugih Korisnika i/ili posetilaca Servisa (uklјučujući i kao rezultat transakcije) Korisnik rešava samostalno bez učešća Administracije.

6.16.     Administracija nije odgovorna za bilo koji pristup trećih lica uslugama Servisa i/ili bilo kojoj informaciji o Korisnicima (uklјučujući lične podatke), koji je ostvaren bez saglasnosti (dozvole) i/ili znanja Administracije.

6.17.     Korisnik se slaže da Administracija nije odgovorna i nema direktne ili indirektne obaveze prema Korisniku u vezi sa bilo kojim mogućim ili nastalim gubicima ili gubicima koji su povezani sa bilo kojim sadržajem Servisa i/ili kao rezultat izvršenih transakcija od strane Korisnika, registracijom autorskih prava i informacijama o takvoj registraciji, robi ili uslugama, dostupnim na Servisu ili drugim kontaktima koje je ostvario Korisnik koristeći informacije objavlјene na Servisu.

6.18.     Administracija nije odgovorna za bilo kakve softverske propuste, kvarove i druge tehničke i softverske probleme, kao i za greške, softverske viruse, itd., koji se mogu preneti na Servis ili kroz Servis od strane trećih lica.

6.19.     Korisnik se obavezuje da deluje isklјučivo u skladu sa važećim zakonom i ovim Ugovorom, kao i da, u skladu sa zakonodavstvom, snosi punu odgovornost za svoje delovanje ili nedelovanje na Servisu i prilikom korišćenja usluga Servisa.

6.20.     U slučaju kršenja prava Korisnika od strane drugih Korisnika Servisa (nezakonito korišćenje objekta intelektualne svojine, itd.), Korisnik, čija prava su prekršena, može se obratiti Administraciji ili moderatorima sa odgovarajućom žalbom. Administracija razmatra žalbu i, u slučaju njene osnovanosti Administracija ima pravo preduzeti mere za zaustavlјanje kršenja prava Korisnika.

6.21.     Administracija nije odgovorna za sigurnost i pravnu "čistoću" Robe objavlјene u oglasima i za sigurnost Korisnika prilikom obavlјanja transakcija.

6.22.     Nijedna Strana neće se smatrati odgovornom za neispunjavanje svojih obaveza iz ovog Ugovora u ​​onoj meri u kojoj ispunjenje takvih obaveza kasni ili je prekršeno zbog okolnosti više sile, koju Strane nisu mogle da predvide u trenutku zaklјučenja Ugovora.

Takve okolnosti su: zemlјotresi, poplave, požari, druge prirodne katastrofe, oružani sukobi i intervencija, teroristički akti, masovni nemiri, narodni nemiri, štrajkovi, promene u zakonodavstvu, odluke državnih organa, kao i druge okolnosti koje direktno mogu uticati na ispunjenje uslova Ugovora.

 

7. Rok važenja Ugovora

7.1.      Ovaj Ugovor stupa na snagu kada Korisnik počne koristiti usluge Servisa, bez obzira na činjenicu registracije Korisnika ili objavljivanja oglasa na Servisu, i deluje na neodređeno vreme.

7.2.      Korisnik ima pravo da jednostrano prekine svoju registraciju na Servisu, bez prethodne najave o tome Administraciji i bez objašnjenja razloga.

7.3.      Raskid Ugovora sa Korisnikom od strane Administracije može se desiti u sledećim slučajevima:

7.3.1.          kada Korisnik krši uslove ovog Ugovora i/ili zakonodavstvo, u slučaju nanošenje bilo kakve štete Servisu ili Administraciji, uklјučujući njenu reputaciju, ili drugim korisnicima Servisa;

7.3.2.          izvršenje drugih dejstava koja su u suprotnosti sa politikom Administracije ili Servisa.

7.4.      Servis zadržava pravo da, po vlastitom nahođenju zabrani pristup Korisnika u slučaju da Korisnik prekrši odredbe ovog Ugovora, Ugovora-ponude, drugih dopunskih dokumenata ili pravila koje je Administracija objavila na Servisu i koja su prihvaćena od strane Korisnika i/ili drugih normi važećeg zakonodavstva, morala i etike. Korisnik čiji je pristup uslugama zabranjen, ili čije su informacije prestale biti važeće, nema pravo da se ponovo registruje, a takav Korisnik nema pravo da koristi lične podatke drugog Korisnika za pristup Servisu. Pravni odnosi se mogu ponovo uspostaviti samo nakon što Administracija donese odgovarajuću odluku.

 

8. Izmene Ugovora

8.1.      Administracija može jednostrano da izmeni i dopuni ovaj Ugovor u cilјu pobolјšanja kvaliteta usluga Servisa koje pruža Administracija, u skladu sa zahtevima zakonodavstva i kao reakcija na promene tržišnih uslova. Nova verzija Ugovora stupa na snagu od trenutka kada je objavlјena na Internetu, osim ako nije drugačije određeno novom verzijom Ugovora ili drugim dodatnim dokumentima, u kojima je Administracija jedna od strana ugovornica.

8.2.      U slučaju da se Korisnik ne slaže sa izmenama i dopunama koje su unesene u Ugovor, on je dužan da otkaže pristup Servisu i da prekine korišćenje usluga Servisa.

 

9. Ostali uslovi

9.1.      U slučaju pojave sporova, Strane ovog Ugovora obavezuju se da će ih rešavati putem pregovora. Sporovi koji se pojavljuju prilikom izvršenja ovog Ugovora i pružanja usluga od strane Servisa, podložni su rešavanju u skladu sa važećim zakonodavstvom.

9.2.      U svim sporovima primenjuje se zakonodavstvo Estonije. Važeći zakon za ovaj Ugovor, kao i za odnose Strana koje prozilaze iz ovog Ugovora, je zakon Estonije.

9.3.      Administracija zadržava pravo da jednostrano i bez obaveštavanja Korisnika promeni ovaj Ugovor. Novo izdanje Ugovora stupa na snagu od datuma objavlјivanja na Servisu.

9.4.      Ništa se u ovom Ugovoru ne može shvatati i tumačiti kao uspostavlјanje, između Korisnika i Administracije, agentskih odnosa, odnosa Društava, odnosa u zajedničkoj delatnosti, odnosa ličnog zapošlјavanja ili bilo kojeg drugog odnosa koji nije izričito predviđen Ugovorom.

9.5.      Ukoliko sud prizna bilo koju odredbu Ugovora nevažećom ili koja ne podleže prinudnom izvršavanju, ne podrazumeva nevalјanost drugih odredbi Ugovora.

9.6.      Neaktivnost Administracije u slučaju kršenja odredbi Ugovora od strane nekog od Korisnika ne uskraćuje pravo Administraciji da kasnije preduzme odgovarajuće mere zaštite svojih interesa i prava.

9.7.      Svi drugi uslovi i okolnosti koji nisu predviđeni ovim Ugovorom regulišu se u posebnom pojedinačnom postupku.

Korisnik potvrđuje da je upoznat sa svim tačkama ovog Ugovora i bezuslovno ih u potpunosti prihvata.

10.4. Svi sporovi i neslaganja, koji nastaju iz ili u vezi sa ovim Ugovorom, rešavaće se, ukoliko je to moguće, putem pregovora između Strana. Ako se spor ne može rešiti pregovorima, rešavaće se sudskin putem u skladu sa važećim zakonodavstvom Republike Estonije. Za sve sporove koji su nastali u vezi ovog Ugovora, primenjuje se zakonodavstvo Republike Estonije.


Pravila za održavanje promocija “POSEBNA PONUDA”

1. Opšti uslovi

1.1.Odredbe i definicije

Organizator

Društvo sa ograničenom odgovornošću «JALLA KLASSIFAJDS» (YALLA CLASSIFIEDS OÜ). Podaci o Organizatoru su navedeni na Internetu po adresi:

https://lalafo.rs/page/user-agreement

Servis

Internet-resurs (sajt) koji se nalazi na Internetu po adresi https://lalafo.rs/,aplikacije za sajt na osnovu različitih operativnih sistema, kao i softver, dizajn (grafički dizajn) sajta, aplikacija i drugi servisi, baza podataka, bilo koji odeljak (pododeljak) servisa, kao i informacija smeštena na servisima od strane Administracije i Korisnika

Usluge

Pružanje pristupa Servisu, kao što i druge usluge koje renderira Organizator na Servisu.

Sve ostale odredbe i definicije koje se nalaze u tekstu ovih Pravila za održavanje promocija „POSEBNA PONUDA“ (u daljem tekstu Pravila) Strane tumače u skladu sa Korisničkim ugovorom Servisa koji se nalazi na adresi: https://lalafo.rs/page/user-agreement.

1.3. Ovim Pravilima su definisani opšti uslovi pod kojima Organizator korisnicima pruža Posebne ponude.

1.4. Pravila su postavljena na linku: https://lalafo.rs/page/user-agreement.

1.5. Teritorija održavanja promocije: Republika Srbija.

1.6. Period važenja promocije: neograničeno

 

2.Učesnici Promocije.

2.1. Učesnici promocija su neograničeni broj Korisnika koji ispunjavaju uslove ovih Pravila i Korisničkog ugovora Servisa i koji su ispunili uslove utvrđene ovim Pravilima.

2.2. Učesnici promocija mogu biti samo poslovno sposobna lica.

2.3. Učesnici promocija mogu biti samo Korisnici koji su se registrovali na Servisu.

2.4. Učesnici promocija ne mogu biti zaposleni i predstavnici Organizatora, lica povezana sa Organizatorom, kao ni zaposleni u drugim pravnim licima i/ili samostalnim preduzetnicima uključenim u Promociju.

2.5. Organizator nije dužan da proverava sposobnost fizičkog lica da učestvuje u promociji.

 

3.Uslovi Promocije

3.1. Organizator garantuje pružanje Posebne ponude Korisniku isključivo na način i pod uslovima utvrđenim ovim Pravilima, kao i dodatnim uslovima koje je utvrdio Organizator i saopštavao Učesnicima na način koji odredi Organizator.

3.2. Da biste učestvovali u Promociji, morate biti registrovani Korisnik Servisa, kao i da ispunjavate druge uslove (ako su primenjivi) u skladu sa dodatnim uslovima za konkretnu promociju.

3.3. Lica koja se ne pridržavaju ovih Pravila i Korisničkog ugovora Servisa, kao i lica koja nisu dala/nepotpuno ili nisu blagovremeno dala relevantne informacije, nisu dozvoljena za učešće u promocijama. Organizator zadržava pravo da po svom nahođenju odredi krug lica koja učestvuju u relevantnoj promociji.

3.4. Organizator ne snosi odgovornost za neblagovremeni prijem podataka, do kojeg je došlo bez krivice Organizatora.

3.5. Jedno lice ima pravo da učestvuje u promociji više puta.

3.6. Posebna ponuda može uključivati (ali ne ograničavajući se na):

- Popust na Uslugu

- Dopuna novčanika Učesnika na Servisu

- "Povrat novca"

 

* Spisak „Posebnih ponuda“ navedenih u ovom stavu nije konačan. Organizator ima pravo da izmeni (dopuni) listu Posebnih ponuda, kao i da primeni Posebne ponude u zbiru ili zasebno po nahođenju Organizatora, o čemu su Učesnici Promocija dodatno obavešteni.

 

3.7. Posebne ponude se mogu koristiti isključivo za ona dobra/radove/usluge koje odredi Organizator.

3.8. Učesnik promocije ima pravo da samostalno odbije Posebnu ponudu u bilo kom trenutku preduzimanjem potrebnih radnji na odgovarajućoj stranici Servisa ili obaveštavanjem službe podrške Servisa.

3.9. Organizator ima pravo da Učesniku Posebne ponude ne pruža uslugu u skladu sa ovim Pravilima ukoliko Korisnik prekrši uslove Korisničkog ugovora Servisa i/ili drugih ugovora i sporazuma zaključenih sa Organizatorom.

3.10. Nijedan iznos popusta ili iznos dodatnih sredstava (posebno, povrat novca) pripisan na stanje Učesnika u njegovom novčaniku na Servisu se ni na koji način ne smatra novčanim sredstvima i ne daje se Učesniku u obliku novca.

3.11. Ukoliko je potrebno da dobije dodatna pojašnjenja o određenoj promociji, Učesnik može kontaktirati službu podrške, čiji su kontakti objavljeni na Servisu.

4.Završne odredbe

4.1. Pre učešća u relevantnoj promociji, Korisnik se obavezuje da se upozna sa aktuelnom verzijom Pravila, kao i dodatnim Uslovima odobrenim od strane Organizatora. Ukoliko se Učesnik ne slaže sa Pravilima i/ili relevantnim dodatnim uslovima, Korisnik se obavezuje da odbije učešće u relevantnoj promociji i o tome obavesti Organizatora.

4.2. Izvođenje radnji od strane Korisnika u cilju učešća u promociji se priznaje kao potvrda od strane Korisnika da postaje Učesnik promocije i da je Korisnik upoznat, u potpunosti saglasan i prihvata ova Pravila, kao i sve dodatne Uslove promocije koje odredi Organizator.

4.3. Organizator ima pravo da jednostrano promeni uslove Pravila ili dodatne uslove relevantne promocije. Takve izmene stupaju na snagu od trenutka objavljivanja nove verzije Pravila i/ili saopštavanja Učesnicima promocije relevantnih dodatnih Uslova održavanja promocije. Ukoliko se Korisnik ne slaže sa novom verzijom Pravila ili dodatnih uslova za relevantnu promociju, Korisnik se obavezuje da odbije učešće u relevantnoj promociji i o tome obavesti Organizatora.

4.4. Ako, iz bilo kog razloga, bilo koji deo Promocije ili cela Promocija ne može da se sprovede kako je planirano, uključujući i zbog računarskih virusa, kvarova na Internetu, defekata, manipulacija, neovlašćenog mešanja, falsifikovanja, tehničkih problema ili bilo kog drugog razloga, van kontrole Organizatora koji pogrešno predstavlja ili utiče na održavanje, bezbednost, poštenje, integritet ili pravilno održavanje promocije, Organizator može, po sopstvenom nahođenju, da otkaže, prekine, izmeni ili privremeno zaustavi održavanje promocije, ili da priznaje nevažećom bilo koju Posebnu ponudu. Svako obaveštenje u tom smislu biće objavljeno na Servisu.

4.5. Organizator može da povuče bilo koju ili sve Posebne ponude u bilo kom trenutku i iz bilo kog razloga.

4.6. U slučaju bilo kakvog neslaganja između Korisnika i Organizatora u vezi sa održavanjem promocije, takva neslaganja moraju biti rešena u obaveznom pretkrivičnom postupku. Korisnik se obavezuje da pošalje reklamaciju na e-mail adresu naznačenu na Servisu.

Ukoliko se gore navedeni uslov ne poštuje, smatra se da postupak obavezne reklamacije nije ispoštovan.

4.7. Pravila i sve pravne odnose koji iz njih proizilaze, kao i sve što nije predviđeno ovim Pravilima, uređuju se zakonodavstvom Republike Srbije. Svi nastali sporovi rešavaju se u skladu sa zakonodavstvom Republike Srbije.

5.Detalji o Organizatoru

Društvo sa ograničenom odgovornošću «YALLA CLASSIFIEDS OÜ».

Adresa: Pärnu Road 22, 10141 Tallinn, Estonia

 


 

KORIŠĆENJE PROMO KODOVA

 

1.    Opšti uslovi

1.1.      Termini i definicije

Organizator

Društvo sa ograničenom odgovornošću «JALLA KLASSIFAJDS» (YALLA CLASSIFIEDS OÜ). Podaci o Organizatoru su navedeni na Internetu po adresi:

https://lalafo.rs/page/user-agreement

Servis

Internet-resurs (sajt) koji se nalazi na Internetu po adresi https://lalafo.rs/,aplikacije za sajt na osnovu različitih operativnih sistema, kao i softver, dizajn (grafički dizajn) sajta, aplikacija i drugi servisi, baza podataka, bilo koji odeljak (pododeljak) servisa, kao i informacija smeštena na servisima od strane Administracije i Korisnika

Promo kod

Formirovani Organizatorom niz slova i brojeva, koristeći koji Korisnik dobija specijalnu ponudu na način i uz uslove određene ovim Pravilama.

Usluge

Pružanje pristupa Servisu, kao što i druge usluge koje renderira Organizator na Servisu.

Uputstvo

Informacija o Promo kodu, o uslovima njegovog korišćenja i druge informacije koje se smeštaju na sajtu na Internetu, u porukama poslatim Korisniku, ili na bilo kojem elektronskom ili papirnom nositelju.

1.2.    Svi ostali termini i definicije koji se nalaze u tekstu ovih Pravila korišćenja Promo kodova (dalje u tekstu — Pravila), objašnjavaju se Stranama u skladu sa Korisničkim ugovorom Servisa koji je smešten po adresi: https://lalafo.rs/page/user-agreement.

1.3.    Ova Pravila određuju opšte uslove uz koje Organizator pruži Korisnicama specijalne ponude sa korišćenjem Promo kodova.

1.4.      Pravila su navedena ovde: https://lalafo.rs/page/user-agreement.

1.5.      Područje održavanja akcije: Republika Srbija.

1.6.      Rok održavanja akcije: neodređen.

 

2.         Učesnici Akcije

2.1.     Učesnici Akcije su neodređeni krug Korisnika odgovarajućih zahtevama ovih Pravila i Korisničkom ugovoru Servisa i ispunivših uslove određene ovim Pravilama.

2.2.      Samo poslovno sposobna lica mogu učestvovati u akciji.

2.3.     U akciji ne mogu učestvovati saradnici i zastupnici Organizatora, lica afilirana sa Organizatorom, kao i zaposleni drugih pravnih lica i/ili individualnih preduzetnika koji učestvuju u održavanju Akcije.

 

3.Uslovi korišćenja Promo kodova

3.1. Formirovanje i distribucija Promo kodova

3.1.1.    Organizator garantiruje Korisniku pružanje specijalne ponude aktivirane na Servisu isključivo na način i uz uslove koji su određeni ovim Pravilama.

3.1.2.    Organizator može formirovati sledeće vrste Promo kodova:

-    Promo kodovi koji popunjavaju novčanik Korisnika dodatnim sredstvama.

-    Promo kodovi koji daju Korisniku popust (određeni odsto ili tvrda suma od vrednosti izabrane Usluge).

-   Promo kodovi koji daju Korisniku popust (određeni odsto ili tvrda suma od vrednosti izabrane usluge/robe Prodavca).

3.1.3.    Organizator može rasprostranjavati informaciju o Promo kodovima:

-    na Servisu;

-    na mrežnim resursima partnera;

-    u personalizovanom mailing za Korisnika;

-    na štampanim proizvodima koji može da se rasprostranjavaju preko partnera Servisa (radnje, ugostiteljski objekti i druga treća lica) ili na drugi način;

-    u bilo kojim reklamnim materijalima.

3.1.4.    Rasprostanjavajući informacije o Promo kodovima (na primer, u Uputstvu), Organizator određiva:

-    niz specijalnih ponuda koje mogu se pružiti uz korišćenje Promo koda;

-    rok, u koji može se iskoristiti Promo kod;

-    druge uslove korišćenja Promo koda i održavanja akcije.

 

3.2.    Pravila korišćenja Promo koda

3.2.1.   Promo kod može se koristiti od strane Korisnika na način i uz uslove određene ovim Pravilama i Uputstvom. Korišćenje specijalnih ponuda uz korišćenje Promo koda na načine koji nisu predviđeni Pravilama i Uputstvom, ne dozvoljava se.

3.2.2.   Promo kod može se koristiti samo od strane Korisnika Servisa u ličnoj svrhi da dobiju pristup uslugama na Servisu. Uputstvom može biti predviđeno da je aktivacija Promo koda moguća samo od strane određenih Korisnika.

3.2.2.    Promo kod može se koristiti samo jedan put, ako nije navedeno drugo u Uputstvu.

3.2.3.    Svaki Korisnik može iskoristiti jedan ili više Promo kodova, ako nije navedeno drugo u Uputstvu ili u pravilama specifičnog događaja.

3.2.4.    Za svaku robu/uslugu može se iskoristiti jedan ili više Promo kodova, ako nije navedeno drugo u Uputstvu ili u pravilama specifičnog događaja.

3.2.5.    Izgubljeni Promo kod ne može da se vrati.

3.2.6.    Promo kod može se koristiti samo za robu/usluge, navedene u Uputstvu ili u pravilama specifičnog događaja.

3.2.7.    Promo kod može se koristiti do datuma, navedenog u Uputstvu ili u pravilama specifičnog događaja.

3.2.8.   Korisnik samostalno obezbeđuje čuvanje Promo koda. Korisnik samostalno snosi sve rizike povezani da gubljenje Promo koda, neovlašćenim pristupom i/ili korišćenjem Promo koda od strane trećih lica. U navedenim slučajevima Organizator se ne vraća Promo kod.

3.2.9.    Korisniku je zabranjeno da prodaje, menja ili na drugi način da otuđiva Promo kod, kao je i koristiti ga na druge načine u komercijalnoj svrhi. Ako se prekršava ovaj zahtev, Organizator ima pravo da zaustavi pre roka delovanje Promo koda, takođe zaustaviti pristup Korisnika Servisu ili uslugama Servisa bez vraćanja vrednosti oplaćenih usluga. 

3.2.10.    Organizator ima pravo da ne pruži Korisniku popuste, dodatna sredstva ili da izvršava druge uslove specijalnih akcijskih ponuda u skladu sa ovim Pravilama, ako Korisnik prekršava uslove Korisničkog ugovora Servisa i/ili drugih ugovora sklopljenih s Organizatorom.

 

3.3.    Aktivacija Promo koda

3.3.1.   Samo Korisnici koji su se registrovali na Servisu mogu aktivirati Promo kod.

3.3.2.    Za aktivaciju Promo koda Korisnik na Ličnom nalogu mora da unesi Promo kod i potvrditi aktivaciju Promo koda pritiskom na odgovarajuće dugme ili na drugi način predviđen funkcijama Servisa.

3.3.2.   Posle aktivacije Promo koda Korisnik ima pravo da dobije jednu od sledećih specijalnih ponuda:  

3.3.2.1.    za Promo kodove pružajuće popust za Usluge Servisa – popust za Usluge Servisa u skladu sa Uputstvom za Promo kod. Opšta vrednost Usluga Servisa biće prebrojana. Korisnik potvrđuje da se slaže sa konačnom vrednošću usluga Servisa i dobija pristup Usluzi nakon oplate preostalog dela vrednosti Usluga. Dostupna Usluga se prikaziva u ličnom nalogu Korisnika na Servisu.

3.3.2.2.   za Promo kodove koji daju dodatna sredstva u novčanik Korisnika – punjenje bilansa novčanika Korisnika sumom određenom u Uputstvu za Promo kod. 

3.3.2.3.    za Promo kodove koji daju popust za usluge/robu Prodavca – popust za usluge/robu Prodavca u skladu sa Uputstvom za Promo kod. Opšta vrednost Usluga Servisa biće prebrojana. Korisnik potvrđuje da se slaže sa konačnom vrednošću usluga/robe Prodavca nakon oplate preostalog dela vrednosti usluga/robe Prodavca.

3.3.3.    Suma popusta ili suma dodatnih sredstava koju dobija Korisnik nakon aktivacije Promo koda u bilo kojem obliku ne pruže se Korisniku u novčanom ekvivalentu.

3.3.4.    Organizator ima pravo da ne ubrojava Promo kodove aktivirani kao rezultat tehničke i/ili druge greške kao od strane Korisnika tako i od strane Organizatora.

 

4.Ostali uslovi

4.1.     Pre dobijanja Promo koda Korisnik se obveziva da upozna aktuelnu redakciju Pravila. Ako se ne slaže sa aktualnom redakcijom Pravila Korisnik se obveziva da ne koristi Promo kod i da se ne učestvuje u akciji.

4.2.     Izvršavanje delanja za učešće u akciji od strane Korisnika je potvrda činjenice što Korisnik postaje učesnik akcije, što je upoznao ova Pravila i potpuno se slaže sa njima i prima ih u potpunom obimu.

4.3.      Organizator ima pravo da menja jednostrano uslove Pravila. Takve promene stupaju na snagu od  datuma publikacije nove redakcije Pravila. Ako se ne slaže sa novom redakcijom Pravila Korisnik se obveziva da ne koristi Promo kod i da se ne učestvuje u akciji.

4.4.      Ako iz bilo kojeg razloga bilo koji deo akcije ne može da se održe kao je bilo planirano, ukljućujući razloge izazvane kontaminacijom računarskim virusima, kvarovima na Internetu, defektima, manipulacijama, neovlašćenim intervencijom, falsifikovanjem, tehničkim kvarovima ili bilo kojim razlogom, koji Organizator ne kontroliše i koji iskrivljava ili utica na izvršavanje, bezbednost, poštenje, potpunost ili ispravno održavanje akcije, Organizator može svojom voljom poništiti, završiti, izmeniti ili privremeno završiti održavanje akcije, ili priznati nevažećim bilo koje Promo kodove. Sva obaveštenja za ovo biće opublikovana na Servisu. 

4.5.      Organizator može opozvati jedan ili sve Promo kodove kadgod želi i iz bilo kojeg razloga.

4.6.      U slučaju bilo kojih neslaganja između Korisnika i Organizatora odnosno održavanja akcije, takva neslaganja moraju biti regulisana prateći obavezni predsudski postupak. Korisnik je obavezan poslati tvrdnju po adresi: info@lalafo.rs.

Ako se ne prati više naveden uslov obavezni predsudski postupak ne smatra se izvršenim.

4.7.      Pravila i svi pravni odnosi koji nastaju iz njih, kao i sve što nije predviđeno ovim Pravilama, reguliše se zakonodavstvom Estonske Republike. Svi sporovi se rešavaju u skladu sa zakonodavstvom Estonske Republike.

 

5.         Informacije o Organizatoru

Društvo sa ograničenom odgovornošću «JALLA KLASSIFAJDS» (YALLA CLASSIFIEDS OÜ). Adresa: Pärnu Road 22, 10141 Tallinn, Estonia