Prikazivanja: 266
  • 0
  • 0

+381 61 2199xx

Knjiga: Robert Čaldini – Uticaj: u teoriji i praksi - Izdanje na

Knjiga: Robert Čaldini – Uticaj: u teoriji i praksi

- Izdanje na srpskom jeziku
- Meki povez
- Tema: psihologija uticaja, prodaja i marketing, mehanizmi ubeđivanja i donošenja odluka
- Sadržaj obuhvata principe reciprociteta, doslednosti, društvenog dokaza, dopadljivosti, autoriteta i oskudice, sa brojnim primerima iz realnog života i istraživanja
- Pogodno za profesionalce u prodaji, marketingu, menadžmentu, kao i za sve koji žele da razumeju kako funkcionišu tehnike ubeđivanja
- Jasno napisana poglavlja sa teorijom i praktičnim studijama slučaja

Napomena sa korice: „Svako ko se bavi prodajom i marketingom mora da ima ovu knjigu u svojoj akten-tašni, i da je čita iznova i iznova.“ – R. Kreg Vilson, Northern Trust.

Datum kreiranja:
Datum ažuriranja:
ID 65848983

Podelite sa prijateljima