Prikazivanja: 461
  • 0
500RSD
Pozovite

Knjiga lirike,Kompozicija“ autora Zorana Rajića, cena 500 dinara

Knjiga lirike ,,Kompozicija“ autora Zorana Rajića, cena 500 dinara.
Autor projekta ,,Bibliofonoteka" Zoran Rajić , t
Zoran Rajić, autor dokumentarnog serijala ,,Bibliofonoteka“, objavio je novu - četvrtu knjigu lirike ,,Kompozicija“. U ,,Kompoziciji“ autor je eksperimentisao sa raznim pravcima od neonadrealizma, preko postmodernizma, dadaizma, klokotrizma i signalizma, pa sve do one najtananije stražilovske linije u našoj poeziji. Nadasve mu je bilo iscrpljujuće ali i zanimljivo to proputovanje kroz različite medije: od audio kaseta i studijskih traka, pa preko radijskog etra i kroz digitalizaciju za YouTube-kanal, evo stigao je na stanicu, na kojoj je kao iz dugih vagona voza sve to iz onostranih svetova izašlo u ovostrano i alhemijski se pretvorilo u svoju alotropsku modifikaciju - ispisanih reči i sintagmi u ovoj knjizi. Posle toliko godina bavljenja raznim poslovima u svetovima kulture i informisanja, iskristalisalo se da autor skromno, pripada jednom spisateljskom toku, bilo da su to priče ili lirski zapisi, a to je onaj kada vam piše o nečem što je njegovo lično iskustvo, što mu se dogodilo, što je doživeo, propustio kroz vlastiti habitus i preživeo. Otuda je najbolje kada autor uradi sve sam. Za svoju propast samom sebi je odgovoran i samo sebe može da krivi a ako mu se pak posreći, za eventualni uspeh sam je zaslužan. Pogotovo što sada ima još toliko vremena da život samo može da promišlja ali ne i da ga baš živi onako kako bi hteo. Valjda mu je najdraže u svemu što je ovu liriku uspeo da objavi pre nego što ga neki usud ne pretekne, ovako nikome ništa ne duguje. Jedino sebi možda još ponešto malo proznih zapisa. Naime, sve što je autor napisao zapravo je pisao u slikama, odnosno kako je video tada to što mu se događalo i kako sada, odavde gleda to što je onda bilo jer sve što je u ovoj ,,Kompoziciji“ sabrano i sakupljeno - stvarno se desilo... Stvarni su i likovi i događaji, oni postoje i sada, artisti i modeli su živi, nažalost nekih više nema i naravno ne mogu da budu navedena sva imena... Autor još uvek duboko veruje da je sve u ljubavi. Ona je ispred i iza svega, baš kao i ,,Kompozicija“ u koju nekada uđemo a nekada ne... Ponekad je jasno čujemo i vidimo a ponekad samo naslutimo i oslušnemo ali je svakako šteta ako je propustimo.